Czy Ty też nienawidzisz działów HR?

Czy Ty też nienawidzisz działów HR? Czy Ty też nienawidzisz działów HR? Myślisz, że pytam przewrotnie, a to błąd.

Jak budować markę dobrego pracodawcy?

Poszukujesz do swojej organizacji utalentowanych pracowników, ale rynek Ci nie sprzyja? Czujesz na plecach oddech konkurencji, która właśnie pozyskała

Wizerunek w sieci – jak połączyć go ze swobodą działania?

Jak dbać o wizerunek w sieci nie tracąc swobody działania? Wiesz już, że marka, którą tworzysz w sieci ma

Personal branding – dlaczego uważam go za najważniejszy rodzaj budowania marki?

Personal branding – dlaczego uważam go za najważniejszy rodzaj budowania marki? Szeroko rozumiany branding jest coraz bardziej popularny zarówno

Employer branding – dlaczego stał się popularny

Niedawno pisałam o tym, czym jest employer branding – koniecznie przeczytaj post, jeśli temat budowania marki lidera i pracodawcy

Gdzie mogą podglądać mnie rekruterzy?

Ostatnio pisałam o tym, dlaczego pracodawcę może interesować Twój wizerunek w sieci. Jestem ciekawa, jakie wnioski udało Ci się

Czym jest Employer Branding?

Świadome i odpowiedzialne budowanie marki nie jest prostym i oczywistym procesem. Wymaga opracowania odpowiedniej strategii, a następnie, co często

Negatywne opinie – jak pozbawiają pracodawców najlepszych pracowników?

Candidate experience – co to takiego, dlaczego jest ważne? Jakiś czas temu pisałam o tym, czym jest candidate experience.

Wizerunek w sieci – dlaczego może interesować pracodawcę?

Gdzie mogą sprawdzać Cię rekruterzy? Starasz się o ciekawą pracę? Twój zawód związany jest z wizerunkiem bądź zaufaniem (publicznym

Wrzesień pod znakiem budowania marki

Wrzesień okrzyknęłam miesiącem budowania marki. Do tematu podejdę oczywiście na trzech płaszczyznach Ogólnej, w ujęciu i kontekście szeroko pojętego